17 listopada 2018 r.
Sob. 08:00 • P-SKS „Beskidy” Hałcnów • Bielsko-Biała
Sala SP nr 28 Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 343
UCZESTNICTWO:
W zawodach mogą wziąć udział wszyscy chętni amatorzy, którzy:
• zapoznają się z regulaminem i zobowiążą się go przestrzegać,
• posiadają własny sprzęt do gry,
• opłacą wpisowe: 10 zł; /druga kat. 5 zł/,
• dokonają terminowego zgłoszenia do zawodów.
Udział w zawodach mogą wziąć również:
- zawodnicy zrzeszeni do IV ligi - 45 lat ukończone w tym roku kalendarzowym i starsi, 2000 i młodsi, kobiety do II ligi
- byli zawodnicy, którzy mają co najmniej 3 lata przerwy w rozgrywkach PZTS.
KLASYFIKACJA :
• Grupa I senior OPEN.
• Grupa II kat. wiekowa do 40 lat włącznie.
• Grupa III kat. wiekowa 41 lat - 60 lat włącznie.
• Grupa IV kat. wiekowa powyżej 61 lat.
• Grupa V kobiety OPEN.
Wsparcie finansowe:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
REGULAMIN
wyjazdu na Międzynarodowy Turniej Siatkówki w Wilnie - Litwa
w dniach 26-30 PAŹDZIERNIKA 2018r.
1. Wyjazd jest organizowany przez Parafialno-Szkolny Klub Sportowy „BESKIDY" w ramach międzynarodowej wymiany młodzieżowych grup sportowych.
2. W wyjeździe biorą udział drużyny piłki siatkowej dziewcząt i chłopców, którzy równocześnie reprezentują swoje Kluby i szkoły, a przede wszystkim kraj Polskę.
3. Wyjazd następuje na zasadzie rewanżowego turnieju za przyjęcia grupy młodzieży polskiego pochodzenia z Litwy w IX Międzynarodowym Turnieju Piłki Siatkowej im S. Zubera.
4. Warunkami wyjazdu są:
- zgoda rodziców,
- pisemna akceptacja regulaminu wyjazdu,
- posiadania dokumentu osobistego lub paszportu upoważniającego do przekroczenia granicy państwa,
- posiadanie karty NFZ upoważniającej do korzystania w nagłych wypadkach z pomocy lekarskiej za granicą,
- uregulowanie kosztów wyjazdu w kwocie 300,00 zł.
Kwota obejmuje koszt; transportu, wyżywienia, nocleg, ubezpieczenie, zwiedzanie.
5. Kierownictwo wyjazdu stanowią:
- Renata Zuber – kierownik,
6. Obowiązkiem każdego uczestnika jest posiadanie ze sobą:
- dokumentu upoważniającego do przekroczenie granicy państwa (paszport lub dowód osobisty),
- wyżywienia na podróż /suchy prowiant/, gdyż gospodarze przyjmują grupę od śniadania 27.10.2018 r.,
- stosownego ubioru oraz stroju sportowego,
- małą poduszkę śpiwór lub koc do spania,
- w przypadku systematycznego zażywania leków zabranie niezbędnej ich dawki.
7. Ponadto każdy uczestnik zobowiązany jest do godnego reprezentowania swą osobą swej placówki szkolnej, Klubu i przede wszystkim kraju - Polski, zarówno w czasie podróży oraz pobytu na obiektach sportowych i miejscu zakwaterowania.
8. Niedopuszczalne jest samowolne oddalanie się od grupy, palenie papierosów, spożywanie alkoholu lub innych środków uzależniających oraz używanie wulgarnych słów.
9. O fakcie nie przestrzegania regulaminu wyjazdu poinformowani zostaną rodzice/ opiekuni prawni oraz szkoła zawodnika.
10. Niedopuszczalne jest powodowanie jakiegokolwiek zniszczeń lub szkód. Za zniszczenia, skutki osobiście ponosi bezpośredni sprawca.
11. O każdym niezawinionym przypadku, o fakcie takim uczestnicy zgłaszają osobom odpowiedzialnym za grupę.
Konto bankowe 41 8111 0009 2001 0025 7026 0001.
Kontakt: Renata Zuber tel. 507 862 180.
WYRAŻAM ZGODĘ NA WYJAZD MOJEGO DZIECKA NA TURNIEJ
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
/imię i nazwisko uczestnika/
Data urodzenia . . . . . . . . . . . . PESEL . . . . . . . . . . . . .
Adres zamieszkania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Podpis Rodzica /matka/opiekuna prawnego . . . . . . . . . . . . . tel. kontaktowy. . . . . . . . . . .
Podpis Rodzica /ojciec/ opiekuna prawnego . . . . . . . . . . . . tel. kontaktowy. . . . . . . . . . ..
Podpis Dziecka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . tel. kontaktowy. . . . . . .. . . . . .
Bielsko-Biała dnia . . . . . . . . . . . . .
Dokument umożliwiający przekroczenie granicy dowód/pesel* seria…………………
SZKOŁA: …………………………………………………………………………………….
*Niewłaściwe wykreślić.
PROGRAM POBYTU w WILNIE
26 października 2018r. (piątek)
18:00 – zbiórka Hałcnów parking przed Domem Kultury,
27 października 2018r. (sobota)
7:00 przyjazd do Awiżeń
8:00 – 8:30 śniadanie,
10:00 uroczyste otwarcie turnieju,
10:30 -16:00 rozgrywki sportowe na dwóch salach,
13:30 – 15:00 przerwa obiadowa,
18:00 kolacja,
19:00 – 22:00 AKROPOLIS Lodowisko / Turniej w kręgle,
28 października 2018r. (nedziela)
9:00 śniadanie,
9:30 Msza św. w Domu Zakonny Sióstr Jezusa Miłosiernego, w kaplicy, gdzie powstał obraz Jezu Ufam Tobie!,
Zwiedzanie Wilna.
14:30-15:00 obiad
18:00 – 18:30 kolacja w Awiżeniach,
SPOTKANIE Z DYREKCJĄ I GRONEM PEDAGOGICZNYM SZKOŁY
19:00- 21:00 trening na hali w Awiżeniach.
29 października 2018r. (poniedziałek)
9:00 śniadanie,
9:30 -15:00 rozgrywki sportowe, podsumowanie wyników, nagrody, zamknięcie turnieju,
13:30 – 14:30 przerwa na obiad,
15:00-16:00 uroczyste zamknięcie turnieju,
17:00 kolacja,
18:00 wyjazd.
30 października 2018r. (wtorek)
przyjazd do Hałcnowa około godz. 8:00.
Wspierają nas