Sprawozdanie Merytoryczne
z działalności statutowej P-SKS „BESKIDY” za 2011 r.
Parafialno-Szkolny Klub Sportowy "BESKIDY” z siedzibą ul. Wyzwolenia 334; 43-344 Bielsko-Biała, wpisany jest do ewidencji Uczniowskich Klubów Sportowych w Urzędzie Miasta Bielska – Białej Wydział Kultury Fizycznej i Turystyki pod nr 22.
Posiada status Organizacji Pożytku Publicznego z wpisem do KRS 18.04.2005 r. pod nr 0000232640.
Legitymuje się NIP 937-23-25-453 oraz Regonem 072689439.
Posiada rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym 41 8111 0009 2001 0025 7026 0001.
Zarząd Klubu stanowią:
- Prezes - Gąsiorek Renata
- Zastępca - Romański Jerzy
- Sekretarz - Marek Mielnik
- Skarbnik - Baczewska Sabina
- Członek - Blachura Grzegorz
- Członek - Kapka Marek
- Członek - Bunach Mariola
Komisja Rewizyjna:
- Hilarowicz Teresa
- Maria Lech
- Robert Jurkowski
- Emilia Byrska
- Edward Kołek
Kapelanem Klubu jest Ks. Tomasz Związek.
Termin realizacji: 01.01.2011 r.- 31.12.2011 r.
P-SKS "BESKIDY” jest członkiem:
- Katolickiego Stowarzyszenia Sportowego Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie,
- Międzypowiatowego Związku Parafialnych Klubów Sportowych w Bielsku – Białej.
Swą działalność sportową opiera o ścisłą współpracę z:
- Parafią pw. Nawiedzenia N.M.P. w Hałcnowie, która użycza nieodpłatnie lokalu na siedzibę klubu oraz tereny Ogrodu Parafialnego na boiska sportowe.
- Szkołą podstawową nr 28 im. gen. Józefa Kustronia w Bielsku - Białej /wynajem sali gimnastycznej na zajęcia i rozgrywki - na korzystnych warunkach/.
- Gimnazjum nr 6 im. Orląt Lwowskich w Bielsku - Białej /wynajem sali gimnastycznej na zajęcia i rozgrywki - na korzystnych warunkach/.
- Ponadto pomoc na rzecz Klubu świadczyły:
- Parafialny Oddział Akcji Katolickiej,
- Ochotnicza Straż Pożarna,
- Rada Osiedla Hałcnów,
- Służba Maltańska.
Klub opiera się przede wszystkim na społecznej pracy członków zarządu, pozostałych członków i działaczy.
Praca władz Klubu:
Zarząd w roku kalendarzowym odbył 4 protokołowane posiedzenia, w których oprócz członków Zarządu uczestniczyli członkowie Komisji Rewizyjnej, kapelan klubu oraz szkoleniowcy grup sportowych.
Przedmiotem obrad Zarządu było:
- ustalenie harmonogramów zajęć grup szkoleniowych,
- przygotowywanie imprez sportowych i ustalanie osób odpowiedzialnych za ich przeprowadzenie,
- przygotowanie wyjazdów grup młodzieży,
- analiza udziału członków Klubu w imprezach sportowych i ich wyniki sportowo - wychowawcze,
- przyjmowanie sprawozdań od osób odpowiedzialnych za prowadzenie przedmiotowej imprezy i opiekę nad ich uczestnikami,
- przygotowanie obchodów 10-lecia Klubu,
- ustalenia w sprawie stworzenia strony internetowej Klubu,
- uaktualnienie statutu zgodnie z wymogami ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Szkolenie sportowe:
P-SKS "BESKIDY” prowadził sportowe zajęcia szkoleniowe w następujących dyscyplinach sportowych:
- siatkówka dziewcząt i chłopców w kat. wiekowych: SP, Gimnazjum i Liceum,
- piłka nożna dziewcząt i chłopców w kat. wiekowych: SP, Gimnazjum i Liceum,
- koszykówka chłopców i dziewcząt SP,
- tenis stołowy i badminton dziewcząt i chłopców kat. wiekowe: SP, Gimnazjum, Liceum i OPEN.
Szkolenie odbywa się w odrębnych grupach szkoleniowych dziewcząt i chłopców według kat. wiekowych: SP kl. III- IV, kl. V-VI, Gimnazjum i Liceum.
Razem 14 grup szkoleniowych gromadzi około 250 uczestników – dzieci i młodzieży. Zajęcia prowadzili głównie nauczyciele wf:
- sezon 2010/2011 - Sebastian Strojek, Łukasz Dutkowski, Anna Satława, Ksenia Więcek, Maria Lech, Emilia Byrska, Jerzy Romański,
- sezon 2011/2012 - Ksenia Więcek, Maria Lech, Jerzy Romański, Sebastian Strojek, Marek Kapkę, Emilię Byrska,
- doświadczeni zawodnicy: Sabinę Baczewską, Mariolę Bunach, Grzegorza Blachura, Mateusza Zagajewskiego, Roberta Jurkowskiego, Jarosława Gajer,
- oraz Marka Mielnika, ks. Tomasza Związek i ks. Andrzeja Sander.
Zajęcia szkoleniowe każdej grupy odbywają się według przyjętych harmonogramów odrębnie dla każdego obiektu 1- 4 razy w tygodniu.
Baza szkoleniowa:
Obiektami sportowymi są:
- sala gimnastyczna SP nr 28 im. gen. Józefa Kustronia,
- sala gimnastyczna Gimnazjum nr 6 im. Orląt Lwowskich,
- kryta pływalnia w Kozach,
- kryta pływalnia w Lipniku,
- boiska sportowe Ogrodu Parafialnego Parafii pw. Nawiedzenia N.M.P. w Hałcnowie - w oparciu o własny podstawowy sprzęt sportowy.
Udział w imprezach i współzawodnictwie sportowym oraz organizacja własnych imprez.
Wszystkie grupy szkoleniowe biorą udział w rozgrywkach Parafiady Diecezji Bielsko - Żywieckiej według kalendarza imprez wynikającego ze współzawodnictwa sportowego.
P-SKS "BESKIDY" już dziesiąty raz z rzędu w 2011 r. został zwycięzcą tego współzawodnictwa w ogólnej klasyfikacji na 10 Parafialnych Klubów Sportowych biorących w nim udział.
Poszczególne drużyny zdobyły miejsca:
Piłka siatkowa:
- II miejsce - dziewczęta z SP,
- I miejsce - chłopcy z SP,
- I miejsce - dziewczęta Gim.,
- II miejsce - chłopcy Gim.
Piłka nożna:
- III miejsce - dziewczęta z SP,
- II miejsce - dziewczęta starsze,
- I miejsce - chłopcy z SP kl. V-VI,
- II miejsce - chłopcy Gim.,
- I miejsce - chłopcy Liceum.
Tenis stołowy:
Punktacja drużynowa:
- I m-ce chłopcy,
- II m-ce dziewczęta.
Punktacja indywidualna:
- dziewczęta kl. I-IV – I m-ce Magdalena Graboń,
- dziewczęta Gim.- I m-ce Joanna Blachura, II m-ce Marzena Topór, III m-ce Sara Baczewska,
- chłopcy kl. I-IV - I m-ce Konrad Wójcik,
- chłopcy kl. V-VI – II m-ce Dawid Grabski,
- chłopcy Gim. - I m-ce Marcelian Zyzański, II m-ce Jakub Grduk,
- chłopcy Liceum - I m-ce Kamil Baczewski, II m-ce Piotr Pieczora, III m-ce Ryszard Herma i Kamil Mieszczak.
Reprezentacja P-SKS „BESKIDY” w liczbie 7 osób uczestniczyła w XXIII Międzynarodowej Parafiadzie Dzieci i Młodzieży w Warszawie, gdzie zdobyła 9 medali:
I miejsca:
- Joanna Blachura - tenis stołowy - kat. Liceum,
- Joanna Blachura - badminton - kat. Gimnazjum,
- Marzena Topór - tenis stołowy - kat. Gimnazjum,
- Kamil Baczewski - badminton - kat. Liceum.
II miejsca:
- Kamil Baczewski - tenis stołowy - kat. Liceum,
- Grzegorz Blachura badminton - kat. opiekun,
- Grzegorz Blachura tenis stołowy - kat. opiekun.
III miejsca:
- Sara Baczewska - tenis stołowy - kat. Liceum,
- Tomasz Olma - tenis stołowy - kat. Liceum.
Ponadto nasi zawodnicy zajmowali wysoko punktowane miejsca:
- Marzena Topór zajęła 4 miejsce kat. Liceum w badmintonie,
- Piotr Pieczora zajął 5 miejsce kat. Liceum w tenisie stołowym oraz 9 m-ce w badmintonie,
- Tomasz Olma 4 miejsce w pływaniu.
Inne ważne wyniki oraz imprezy sportowe:
- Drużyna koszykówki SP chłopców wzięła udział w Turnieju Koszykówki w Bolesławcu – III miejsce,
- Drużyna chłopców piłki siatkowej gimnazjum - III miejsce w turnieju o Puchar Komendanta Katowic,
- Międzynarodowy Turniej piłki siatkowej w Wiedniu 24-25 września - III miejsce dziewczyny gimnazjum rocznik 1997,
- Turniej Piłki Siatkowej dziewcząt gimnazjum we Frydku Mistku.
- 5 listopada Turniej Tenisa Stołowego w Czeskim Cieszynie zorganizowany przez Polskie Towarzystwo Turystyczno - Sportowe "BESKID ŚLĄSKI" w Republice Czeskiej z udziałem polskich szkól w Czechach - w kategorii kl. I-V chłopcy - I miejsce Konrad Wójcik,w kategorii dziewcząt - I miejsce Joanna Blachura, II miejsce Marzana Topór, III miejsce Sara Baczewska.
Grupa tenisa stołowego zdobywała bardzo dobre wyniki w rozgrywkach:
- Mistrzostwach Miasta Bielska-Białej,
- Grand Prix Czechowic -Dziedzic,
- Grand Prix Powiatu Cieszyńskiego,
- Amatorskiej Lidze Tenisa Stołowego,
- Amatorskich Mistrzostwach Tych,
- Grand Prix Bestwinki,
- udział w III lidze tenisa stołowego kobiet oraz Pucharze Polski Tenisa Stołowego Kobiet.
Ponadto P-SKS „BESKIDY” w ramach międzynarodowej współpracy w zakresie wymiany sportowych grup młodzieżowych był organizatorem Międzynarodowego Turnieju Piłki Siatkowej im. Stefana Zubera z udziałem Mistrzowskiego Zespołu Litwy reprezentującego Wileńską Szkołę Mistrzostwa Sportowego oraz zespołu z Czech, zajmując w nim:
- III miejsce dziewczyny Gimnazjum,
- IV miejsce chłopcy Gimnazjum.
Natomiast w dniach 26 - 30 października grupa 33 osób uczestniczyła w międzynarodowej wymianie sportowych grup młodzieżowych w Wilnie. W zorganizowanym w Awiżeniach Międzynarodowym Turniej Piłki Siatkowej - drużyna piłki siatkowej chłopców Liceum zdobyły III miejsce,a dziewczyny gimnazjum zdobyły III miejsce.
W minionym roku P-SKS "BESKIDY” tradycyjnie był organizatorem dwóch lokalnych, masowych imprez sportowo – rekreacyjnych tj. „Wiosna 2011” i „Jesień 2011”, w których każdorazowo uczestniczyło około 700 dzieci i młodzieży. Po raz kolejny przeprowadzono konkurs wiedzy na temat: „Katyń ocalić od zapomnienia”, o "Papieżu Janie Pawle II" oraz o "św Maksymilianie Kolbe z okazji 70 -tej rocznicy jego męczeńskiej śmierci" - męczennika z Auschwitz oraz „patrona trudnych czasów”.
Prócz cyklu rozgrywek wynikających z Kalendarza Imprez objętych współzawodnictwem sportowym Klub zorganizował:
- dwa Diecezjalne Turnieje Tenisa Stołowego i Badmintona,
- VIII Diecezjalny Andrzejkowy Turniej Tenisa Stołowego,
- III Otwarty Amatorski Turniej Tenisa Stołowego o Puchar Dzielnicy Hałcnów,
- VI Diecezjalne Świąteczne Turnieje Piłki Siatkowej zespołów gimnazjalnych dziewcząt i chłopców,
- V Diecezjalny Halowy Turniej Piłki Nożnej Dziewczyn SP i Gimnazjum.
P-SKS „BESKIDY” współfinansował organizowany przez Szkołę Podstawową nr 28 w Bielsku-Białej:
- IV Międzyszkolny Turniej Tenisa Stołowego,
- Mikołajkowy Turniej Gier i Zabaw dla Najmłodszych.
W okresie wakacji zawodnicy uczestniczyli w obozie sportowo - rekreacyjnym w liczbie 40 osób w Dźwirzynie nad morzem.
Od października 2011r. kontynuowana jest II edycja Hałcnowskiej Ligii Futsalu. Aktualnie w rozgrywkach uczestniczy 8 drużyn, łącznie 80 zawodników w wieku do 21 lat, którzy wywodzą się z mieszkańców, uczniów zamieszkałych na terenie dzielnicy Hałcnów, Bielska-Białej oraz powiatu bielskiego.
W 2011 r Klub po raz pierwszy zorganizował:
- Walentynkowy Turniej Tenisa Stołowego,
- Turniej Piłki Nożnej w kat. Chłopcy kl. III-IV upamiętniający VI rocznicę śmierci błogosławionego Jana Pawła II,
- Turniej Piłki Nożnej w kat. Chłopcy kl. V-VI upamiętniający I rocznicę katastrofy pod Smoleńskiem,
- Olimpiadę Przedszkolaków dla dzieci w wieku od 3 – 6 lat. Łącznie w imprezie sportowej uczestniczyło 236 zawodników. W programie imprezy przewidziano gry i zabawy sprawnościowe. W wolnym czasie dzieci zabawiał Klaun "Cyrulik" oraz dziewczęta z Gimnazjum nr 6 i z Liceum Plastycznego, które malowały ich twarze,
- był współorganizatorem Drużynowego i Indywidualnego Turnieju Tenisa Stołowego Klubów Honorowych Dawców Krwi PCK rejonu bielskiego,którego celem była popularyzacja gry w tenisa stołowego oraz promocja i zapewnienie aktywnego wypoczynku dla członków HDK niejednokrotnie ratujących nie tylko zdrowie, ale i życie innych ludzi.
W dniu 26 lutego br. Zarząd P-SKS „BESKIDY” z okazji 10-lecia działalności zorganizował Bal Sportowca. Pierwsza część imprezy poświęcona została wręczeniu okolicznościowych medali osobom, które wniosły szczególny wkład w rozwój Klubu. Uhonorowani zostali również sponsorzy, osoby wspierające działalność Klubu oraz szkoleniowcy.
W dniu 5 marca z okazji 10-lecia Klubu w Kościele parafialnych została odprawiona Msza św. w intencji byłych i aktualnych zawodników.
W dniu 28 marca 2011 r. członkowie Zarządu P-SKS "BESKIDY" powołali Klub Honorowych Krwiodawców PCK przy Parafii Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny w Hałcnowie. Klub ten w minionym roku zorganizował 3 akcje krwiodawstwa, podczas których zebrano wśród mieszkańców osiedla Hałcnów i miasta Bielsko-Białej 62,1 litry cennej krwi.
Od stycznia 2011 r. posiadamy własną stronę internetową www.psksbeskidy-halcnow.pl.
Ponadto współpracujemy ściśle z redakcją strony www.halcnow.pl. oraz redakcją miesięcznika „W naszym Kościele”, gdzie zamieszczane są najważniejsze informacje z bieżącej działalności Klubu.
Zabezpieczenie finansowe sportowej działalności statutowej.
W bieżącym roku głównym zabezpieczeniem finansowym P-SKS „BESKIDY” były dotacje z:
1. Katolickie Stowarzyszenie Sportowe Rzeczypospolitej Polskiej - 13.000,00 zł:
- na Dni Sportu i Rekreacji "JESIEŃ 2011" - 6.000,00 zł,
- na II Międzynarodowy Turniej Piłki Siatkowej im. Stefana Zubera - 7.000,00 zł.
- Urząd Miasta Bielska – Białej –50.433,00 zł:
- na prowadzenie sportowych zajęć szkoleniowych z dziećmi i młodzieżą oraz częściową dopłatę do uczestnictwa w XXIII Międzynarodowej Parafiadzie Dzieci i Młodzieży w Warszawie - 24.500,00 zł,
-na II Międzynarodowy Turniej Piłki Siatkowej imieniem Stefana Zubera - 4.823,00 zł,
- na Dni Sportu i Rekreacji "Wiosna 2011" i "Jesień 2011" - 9.300,00 zł,
- na obóz rekreacyjno sportowy w Dźwirzynie /siatkarze i tenisiści stołowi/ - 11.810,00 zł.
3. Dopłaty rodziców:
- do wyjazdu na obóz - 21.431,17 zł.
- do wyjazdu na Litwę - 5.940,00 zł,
- do wyjazdu na Parafiadę w Warszawie - 1.150,00 zł,
- do wyjazdu na turniej w Bolesławcu - 920,00 zł.
- do wyjazdu Wiedeń 148,01 zł
- Odsetki bankowe - 308,43
- Składki członkowskie - 1.300,77 zł.
- Uzysk z „DNI SPORTU” - 405,50 zł.
- Wpisowe z turnieju międzynarodowego - 300,00 zł.
- Wsparcie Parafii - 1.150,00 zł.
- Inne wpływy - 3413,00 zł.
- Basen - 831,68 zł.
- Odpisy darczyńców 1% podatku -16.753,70 zł.
/w tym kwota 6.662,10 stanowi 1% dla Pana J. Wilczyńskiego.
Razem przychody 116.335,26 zł.
oraz pomoc materialno - rzeczowa indywidualnych osób fizycznych i prawnych w tym:
- Urząd Miejski w Bielsku-Białej,
- Wydział Kultury Fizycznej i Turystyki,
- Wydział Spraw Obywatelskich,
- Wydział Promocji Miasta,
- Cukiernia "Jedyna" Andrzej i Adam Bąk – pokrycie części kosztów związanych z wydrukiem kalendarzyków na 2011 r. oraz słodkie wypieki tj. pączki ciastka i bułki,
- Rada Osiedla Hałcnów – wsparcie "Hałcnowskich Dni Sportu" - częściowy zakup medali i pucharów,
- Firma "Spomet" Pan Marek Adamczym – słodycze na nagrody dla zwycięzców w organizowanych turniejach,
- Wydawnictwo i Studio Filmowe "ANIMA MEDIA" - nagrody rzeczowe, kalendarze „Karol Wojtyła - Papież Jan Paweł II Wyprawy z Wujkiem” oraz książki „Śladami Jana Pawła II”,
- Państwo Łukasik - sprzęt sportowy,
Wsparcie Międzynarodowego Turnieju Piłki Siatkowej:
- "Axiom" – pluszaki na nagrody dla najlepszych zawodników,
- Zarząd Regionu NSZZ "Solidarność", Firma "Anga", P.Konior - pokrycie kosztów koszulek,
- Posłowie na Sejm RP Pan Stanisław Szwed i Stanisław Pięta oraz Przewodniczący NSZZ "Solidarność" Region Podbeskidzie Pan Marcin Tyrna - zakup pucharów.
Wydatki:
- Wyżywienie: /obóz, napoje itp./ - 18.252,52 zł.
- Transport na: zawody, Parafiadę, obóz - 21.874,41 zł.
- Zakwaterowanie - 22.990,86 zł.
- Obsługa: instruktorska, sędziowska i techniczna medyczna /ZUS+US/ 13.422,00 zł.
- Sprzęt sportowy: /stroje, obuwie, piłki itp./ - 10.754,52 zł.
- Puchary, medale, dyplomy, statuetki - 8.512,05 zł.
- Korzystanie z obiektów sportowych: sale, basen, boiska - 5.786,43 zł.
- Rozliczenie rehabilitacji Pan J. Wilczyński - 4.157,44 zł.
- Wpisowe na turnieje i składki - 1.129,60 zł.
- Art. Biurowe - 838,02 zł.
- Ubezpieczenie - 905,00 zł.
- Opłaty pocztowe - 70,70 zł
- Działalność statutowa ile zł 1.573,11 zł
- Koszty obsługi bankowej - 439,80 zł
- Poligrafia 800,00 zł
Razem wydatki za 2011 r. 111.757,46 zł.
O szczegółach działalności finansowo - księgowej stanowi „Bilans" oraz „Rachunek Zysków i Strat" Klubu za 2011r. sporządzony odrębnie przez Skarbnika Klubu. Rozliczenie całoroczne nie obejmuje pracy społecznej wolontariuszy - członków władz klubu oraz ich kosztów osobistych ponoszonych z tytułu przejazdów, telefonów i poświęcanego czasu na dobro funkcjonowania Klubu.
Rozdysponowanie środków z 1%:
- sprzęt 2.025,36 zł
- transport 3.364,8 zł
- wyżywienie, słodkie nagrody 2.145,55 zł
- zakup medali 171,41 zł
- promocja 200,00 zł
- opłaty startowe 179,60 zł
- wynajem obiektów sportowych 873,50 zł
- zabawy dla najmłodszych 227,13 zł
- ubezpieczenie zawodników 904,25 zł
- Rehabilitacja J Wilczyński 4156,54 zł
Razem 14.248,14 zł Na koncie J. Wilczyńskiego pozostaje 2505,56 zł
Dane o P-SKS „BESKIDY”:
a) liczba osób zatrudnionych w jednostce z podziałem według zajmowanych stanowisk i z wyodrębnieniem osób zatrudnionych wyłącznie w działalności gospodarczej: liczba osób zatrudnionych – 0;
b) łączna kwota wynagrodzeń wypłaconych przez jednostkę z podziałem na wynagrodzenia, nagrody, premie i inne świadczenia, z wyodrębnieniem całości tych wynagrodzeń osób zatrudnionych wyłącznie w działalności gospodarczej: łączna kwota wynagrodzeń wypłaconych przez jednostkę – 0,00 zł;
c) wysokość rocznego lub przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia wypłaconego łącznie członkom zarządu i innych organów jednostki oraz osobom kierującym wyłącznie działalnością gospodarczą – 0,00 zł (nie zatrudniano osób pełniących funkcje w Zarządzie lub innych organach jednostki;
d) wydatki na wynagrodzenia z umów zlecenia: wynagrodzenia z tytułu umów zlecenia wyniosły – 5.744,00zł; /oraz za obsługę sędziowską, techniczną, medyczną - 7.678,00 zł/.
e) udzielone przez jednostkę pożyczki pieniężne, z podziałem według ich wysokości, ze wskazaniem pożyczkobiorców i warunków przyznania pożyczek oraz z podaniem podstawy statutowej udzielania takich pożyczek: pożyczek pieniężnych nie udzielano;
f) kwoty ulokowane na rachunkach bankowych ze wskazaniem banku: na 31.12.2011 r.
lokata bankowa 09 8111 0009 4001 0025 7026 0001 – 2.258.98 zł.
lokata bankowa 36 8111 0009 4001 0025 7026 0001 – 7.440,85zł.
aktualnie rozrachunki prowadzi się poprzez rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Bielsku-Białej nr konta: 41 8111 0009 2001 0025 7026 0001 – 20.175,26zł.
g) wartości nabytych obligacji oraz wielkości objętych udziałów lub nabytych akcji w spółkach prawa handlowego ze wskazaniem tych spółek: nie nabyto obligacji, nie objęto udziałów lub akcji w spółkach prawa handlowego;
h) nabyte nieruchomości, ich przeznaczenie oraz wysokości kwot wydatkowanych na to nabycie: nie nabyto żadnych nieruchomości;
i) nabyte pozostałe środki trwałe: nie nabyto żadnych środków trwałych,
j) wartości aktywów i zobowiązań jednostki ujętych we właściwych sprawozdaniach finansowych sporządzanych dla celów statystycznych: na dzień 31.12.2011r. Wartość aktywów – 30.790,18 zł.
Klub nie posiada zaległości z tytułu zobowiązań podatkowych oraz w opłacaniu składek ZUS.
W okresie sprawozdawczym tj. od 1 stycznia – do 31 grudnia 2011 r. nie była przeprowadzona żadna kontrola.
Klub został wezwany przez Główny Urząd Statystyczny do złożenia sprawozdania na formularzu SOF-1 (Sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i innych organizacji społecznych. Podstawa prawna:
art. 30 ust. 3 ustawy o statystyce publicznej z dnia 29.06.1995 r. (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z późn. zm.) oraz z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8.12.2009 r. w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na 2010 r. (Dz. U. z 2010 Nr 1, poz.14, z późn. zm), które zostało przesłane w wyznaczonym terminie.
Zamierzenia na rok 2012.
- Kontynuować w dotychczasowym wymiarze zajęcia szkoleniowe z dziećmi i młodzieżą ze ścisłą współpracą z lokalnymi placówkami szkolnymi dla dobra lokalnego środowiska i w miarę posiadanego zabezpieczenia finansowego.
- Zorganizować tradycyjne środowiskowe imprezy sportowo - rekreacyjne tj. "Dni Sportu i Rekreacji".
- Kontynuować cykl turniejów wg. przyjętego kalendarza Imprez sportowych.
- Kontynuować rozgrywki Hałcnowskiej Ligii Futsalu.
- W zależności od reprezentowanego poziomu sportowego przez grupy szkoleniowe uczestniczyć w rozgrywkach organizowanych przez Polskie Związki Sportowe.
- Uczestniczyć i zwyciężyć kolejny raz w rozgrywkach współzawodnictwa sportowego w ramach Parafiady Diecezji Bielsko-Żywieckiej.
- Wziąć udział w XXIV Międzynarodowej Parafiadzie Dzieci i Młodzieży w Warszawie z zajęciem miejsc na podium.
- W okresie wakacji zorganizować dla wybijającej się grupy obóz sportowo- rekreacyjny, dla pozostałych cykl zajęć na miejscu -np. turniej dzikich drużyn w piłce nożnej.
- Kontynuować międzynarodową wymianę sportowych grup młodzieżowych ze zorganizowaniem III Międzynarodowego Turnieju Piłki Siatkowej imieniem Stefana Zubera.
- Systematycznie dążyć do ciągłego uzupełniania bazy sprzętowej umożliwiającej prowadzenie zajęć szkoleniowych i rozgrywanie imprez sportowych.
- Kontynuować starania o pozyskanie terenów pod obiekty sportowe.
- Podjąć starania o pozyskanie nowych osób z pośród rodziców dzieci, byłych zawodników bądź działaczy o włączenie się ich w pracę klubu w postaci kierowników sekcji lub opiekunów grup w trakcie wyjazdów zespołów na rozgrywki.
Celem zabezpieczenia finansowego w/w zamierzeń Zarząd wystąpił z wnioskami - ofertami do:
- Urzędu Miasta Bielska- Białej,
- Ministerstwa Sportu i Turystyki,
- Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej,
- Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach,
- Urzędu Powiatowego w Bielsku-Białej,
- Katolickiego Stowarzyszenia Sportowego Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie,
- ponadto żywi nadzieję na wsparcie przez sympatyków klubu oraz rodziców szkolonych uczniów z odpisów 1 % podatku jako Organizacja Pożytku Publicznego i inną pomoc materialno – finansową od życzliwych osób.
Uchwały:
UCHWAŁA NR 1/2011 z 9.02.2011 w sprawie przyjęcia:
- Sprawozdania Merytorycznego za 2010 r.
- Bilansu oraz rachunku Zysków i Strat, ,
UCHWAŁA NR 2/2011 z 9.02.2011
w sprawie zwołania Walnego Zebrania Sprawozdawczo Klubu
Uchwały Walnego Zebrania Klubu:
UCHWAŁA NR 1/Z/2011 z 5.03.2011
w/s przyjęcia sprawozdań Zarządu i Komisji Rewizyjnej oraz udzielenie absolutorium za okres rozliczeniowego roku 2010.
UCHWAŁA NR 2/Z/2011 z 5.03.2011
ws: przyjęcia Protokołu Komisji Uchwał i wniosków stanowiącego założenia programowe działalności Klubu na nową kadencję.
UCHWAŁA NR 3/Z/2011 z 5.03.2011
ws: przyjęcia zmian w Statucie Klubu.
UCHWAŁA NR 4/2011 z 5.03.2011
- ws. zmiany w składzie Zarządu.