• psks_01.jpg
  • psks_06.jpg
  • aqualogo.jpg
  • banner_04.jpg
  • psks_05.jpg
  • pilkarze.jpg
  • psks_03.jpg
  • banner_08.jpg
  • banner_03.jpg
  • cwiczenia.jpg
  • banner_07.jpg
  • logo-fundacja-lotto-jpg.jpg
  • psks_04.jpg
  • psks_02.jpg

REGULAMIN
wyjazdu na Międzynarodowy Turniej Siatkówki w Wilnie - Litwa
w dniach 27-31 PAŹDZIERNIKA 2017r.
1. Wyjazd jest organizowany przez Parafialno-Szkolny Klub Sportowy „BESKIDY" w ramach międzynarodowej wymiany młodzieżowych grup sportowych.
2. W wyjeździe biorą udział drużyny piłki siatkowej dziewcząt i chłopców, którzy równocześnie reprezentują swoje Kluby i szkoły, a przede wszystkim kraj Polskę.
3. Wyjazd następuje na zasadzie rewanżowego turnieju za przyjęcia grupy młodzieży polskiego pochodzenia z Litwy w VIII Międzynarodowym Turnieju Piłki Siatkowej im S. Zubera.
4. Warunkami wyjazdu są:
- zgoda rodziców,
- pisemna akceptacja regulaminu wyjazdu,
- posiadania dokumentu osobistego lub paszportu upoważniającego do przekroczenia granicy państwa,
- posiadanie karty NFZ upoważniającej do korzystania w nagłych wypadkach z pomocy lekarskiej za granicą,
- uregulowanie kosztów wyjazdu w kwocie 300,00 zł.
Kwota obejmuje koszt; transportu, wyżywienia, nocleg, ubezpieczenie.
5. Kierownictwo wyjazdu stanowią:
- Renata Zuber – kierownik,
- Jerzy Romański – opiekun grupy piłki siatkowej P-SKS „BESKIDY”.
- Dariusz Reczko – opiekun grupy piłki siatkowej dziewcząt PKS Lipnik.

6. Obowiązkiem każdego uczestnika jest posiadanie ze sobą:
- dokumentu upoważniającego do przekroczenie granicy państwa (paszport lub dowód osobisty),
- wyżywienia na podróż /suchy prowiant/, gdyż gospodarze przyjmują grupę od kolacji 27.10.2017 r.,
- stosownego ubioru oraz stroju sportowego,
- małą poduszkę śpiwór lub koc do spania,
- w przypadku systematycznego zażywania leków zabranie niezbędnej ich dawki.
7. Ponadto każdy uczestnik zobowiązany jest do godnego reprezentowania swą osobą swej placówki szkolnej, Klubu i przede wszystkim kraju - Polski, zarówno w czasie podróży oraz pobytu na obiektach sportowych i miejscu zakwaterowania.
8. Niedopuszczalne jest samowolne oddalanie się od grupy, palenie papierosów, spożywanie alkoholu lub innych środków uzależniających oraz używanie wulgarnych słów.
9. Niedopuszczalne jest powodowanie jakiegokolwiek zniszczeń lub szkód. Za zniszczenia, skutki osobiście ponosi bezpośredni sprawca.
10. O każdym niezawinionym przypadku, o fakcie takim uczestnicy zgłaszają osobom odpowiedzialnym za grupę.

Do 17 października 2017 r. proszę o zwrot karty oraz o wpłatę zaliczki w kwocie 100,00 zł, w celu potwierdzenia udziału w turnieju.
Konto bankowe 41 8111 0009 2001 0025 7026 0001.


Kontakt: Renata Zuber tel. 507 862 180.


WYRAŻAM ZGODĘ NA WYJAZD MOJEGO DZIECKA NA TURNIEJ
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
/imię i nazwisko uczestnika/
Data urodzenia . . . . . . . . . . . . PESEL . . . . . . . . . . . . .
Adres zamieszkania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Podpis Rodzica /matka/opiekuna prawnego . . . . . . . . . . . . . tel. kontaktowy. . . . . . . . . . .
Podpis Rodzica /ojciec/ opiekuna prawnego . . . . . . . . . . . . tel. kontaktowy. . . . . . . . . . ..
Podpis Dziecka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . tel. kontaktowy. . . . . . .. . . . . .
Bielsko-Biała dnia . . . . . . . . . . . . .
Dokument umożliwiający przekroczenie granicy dowód/pesel* seria…………………
*Niewłaściwe wykreślić.

WSTĘPNY PROGRAM POBYTU
27 października 2017r.
8:00 – zbiórka Hałcnów parking przed Domem Kultury,
21:00 – (około) przyjazd do szkoły na nocleg.

28 października 2017r.
9:00 śniadanie,
9:30 Zwiedzanie Wilna,
14:30-15:00 obiad
18:00 – 18:30 kolacja w Awiżeniach,
19:00- 21:00 trening na hali w Awiżeniach.

29 października 2017r.
9:00 – 9:30 śniadanie,
10:00 uroczyste otwarcie turnieju,
10:30 -16:00 rozgrywki,
13:30 – 15:00 obiad,
15:00-18:00 Zwiedzanie Wilna,
19:00 kolacja,
19:00 – 22:00 dyskoteka, spotkanie z Dyrekcją szkoły.

30 października 2017r.
9:00 śniadanie,
9:30 -15:00 rozgrywki sportowe, podsumowanie wyników, nagrody, zamknięcie turnieju,
13:30 – 14:30 przerwa na obiad,
15:00-16:00 uroczyste zamknięcie turnieju,
17:00 kolacja,
18:00 wyjazd.

31 października 2017r.
przyjazd do Hałcnowa około godz. 8:00.

Wspierają nas