• banner_03.jpg
  • banner_07.jpg
  • aqualogo.jpg
  • pilkarze.jpg

W dniu 04.02.2015 r. o godz. 16.30 z parkingu w Hałcnowie wyruszyły 2 drużyny piłkarskie (rocznik 2002 i 2003) wraz z opiekunami na XXIV Międzynarodowy Turniej Halowy w Piłce Nożnej organizowany przez Katolickie Stowarzyszenie Sportowe Rzeczypospolitej Polskiej. Na miejsce noclegowe przyjechaliśmy o godz 23.00.
W czwartek, tj. 05.02.2015 r. w turnieju uczestniczyli zawodnicy z rocznika 2002. Mecze były rozgrywane w dwóch grupach.
Rozpoczęliśmy od zwycięstwa w spotkaniu z drużyną Antoni Jedlicze 2-0. Następnie przegraliśmy z drużyną Lumen Zatory 1-3. Honorowym trafieniem popisał się Kondzio Burda. Po przegranej nadeszło jednak bardzo ważne zwycięstwo z Sopoćkinie Białoruś. Na listę strzelców wpisali się: Tomek Tomczak i Rafał Mikociak. Czwarty mecz w grupie zagraliśmy ze Stanisławem Skierniewice. Już po 31 sekundach prowadziliśmy 2-0 po trafieniach niezawodnego Rafała oraz Kondzia Burdy. Ostatni mecz w fazie grupowej rozegraliśmy ze Trbowitem Karczew. W tym spotkaniu zdobyliśmy 1 punkt. Ostatecznie zajęliśmy 2. miejsce w grupie, co dało nam awans do szóstki najlepszych i możliwość grania meczu o wejście do pierwszej trójki. Decydującym o awansie spotkaniem stała się potyczka z najlepszą drużyną wschodnich sąsiadów - Iwie Białoruś. Mecz był bardzo zacięty i zakończył się bezbramkowym remisem. O awansie zdecydowały rzuty karne, w których przegraliśmy 2-1. Jedynym wykorzystanym strzałem z 7 metrów popisał się Rafał Mikociak. W następnych dwóch meczach odnieśliśmy jednak zwycięstwa i to zaowocowało zdobyciem zaszczytnego 4 miejsca.
W tym dniu czekały na nas jeszcze inne przyjemności. O godz. 18.30 pojechaliśmy do Sejmu. Tam oprowadzał nas poseł Stanisław Pięta. Zjedliśmy w restauracji sejmowej pyszną kolację i kontynuowaliśmy niezwykłe zwiedzanie.

W dniu 06.02.2015 r. w rozgrywkach uczestniczyli piłkarze rocznika 2003. Należy jednak uściślić, że w drużynie P-SKS Beskidy są również młodsi, zdolni gracze jak Dawid Bohaczyk (urodzony w 2004 r.), Jakub Kęska (2005) i Kacper Gąsiorek (2005).
W turnieju uczestniczyło 9 drużyn. W przeciwieństwie do dnia poprzedniego gra odbywała się w systemie ,,każdy z każdym”. Z tego też względu wszystkie ekipy musiały rozegrać po 8 meczów.
Pierwsze spotkanie P-SKS Beskidy grał z Life Sienica. Mecz zakończył się remisem 1-1. Bramkę zdobył Dawid Bohaczyk. W drugim spotkaniu nasi „Górale” pokonali miejscowych Radość Warszawa 3-0. Na listę strzelców wpisali się: Konrad Byrski, Dawid Francuz (kapitan) i Dawid Bohaczyk. Niestety, 3. mecz przegrali z Iwie Białoruś 1-0. Szybko jednak poprawili sobie humory pokonując  FC Piorun Warszawa 4-0. Bramki zdobyli: Miłosz Dymon, Konrad Byrski i dwa razy do protokołu meczowego wpisał się Dawid Francuz. Mecz z Gimnazjum Wierzbno nie poszedł po ich myśli; przegrali 2-1. Spotkanie ze zwycięzcą turnieju Stanisławem Skierniewice „Górale” przegrali 1-4.
Zostały dwa mecze do końca turnieju. Nadszedł pojedynek z Jadwiżakami Wołomin, w którym P-SKS zremisował 1-1, gola strzelił Dawid Francuz. W ostatnim meczu gracze z Bielska wygrali z Lumenem Zatory 2-0. Dwukrotnie wpisał się na listę strzelców Dawid Bohaczyk.
Najlepszymi opiekunami rocznika 2003 zostali: Renata Zuber, Tomasz Bartelmus i Wojciech Bąbka. Najlepszym bramkarzem także w tym roczniku został Kacper Stefaniak.
Obie drużyny zwiedziły Stadion Narodowy oraz mogły zakupić drobne pamiątki.
Do Hałcnowa przyjechaliśmy w piątek 06.02.2015 r. około północy. Odczuwaliśmy zmęczenie, ale również satysfakcję. W końcu zyskaliśmy nowe doświadczenia i umiejętności.