JASTARNIA
25 lipca - 9 sierpnia 2014 r.
21 lipca o godz. 19:00 DOM PARAFIALNY - spotkanie dla rodziców
25 lipca o. godz. 20.30 - zbiórka na parkingu przy kościele
pakowanie i wyjazd ok. 21.00.
Powrót 9.08 (sobota) w godzinach porannych.
Mieszkamy w Zespole Szkół w Jastarni
W bagażach dzieci powinny się znaleźć się:
1. Mały plecak na wycieczki, peleryna
2. Adidasy, trampki, tenisówki, klapki na basen, plaże, pantofle (wg. uznania)
3. Przybory do mycia, ręczniki, piżama, Duży ręcznik na plaże
4. Skarpety, bielizna, podkoszulki, krótkie spodnie
5. Bluzy, sweter, spodnie, dresy
6. Kurtka
7. ,,Coś odświętnego do kościoła"
8. Chusteczki do płakania za mamą
9. Krem do opalania, strój kąpielowy, czepek na basen, czapeczka od słońca
10. Podstawowe leki, które dziecko zażywa oraz na przeziębienie, tabletki do ssania na gardło, aviomarin, wapno masujące, plastry, coś na ukoszenia.
11. Przybory do pisania, zeszyt, znaczki pocztowe
12. Gumy, skakanki, rakietki do badmintona, ping-ponga, wszelkiego rodzaju piłki, sprzęt sportowy, latarka, gry planszowe –wg uznania
13. Nie zabieramy mp3 ani innych sprzętów grających.
14. Legitymację szkolną
15. Dyskietkę z Kasy Chorych
Na podróż:
1. Poduszeczka do spania
2. Jedzenie
3. Nie bierzemy napojów gazowanych i chipsów
Uwagi:
Proszę racjonalnie zapakować swoje dziecko, proponujemy zrobienie listy z ilością rzeczy jakie dzieci zabrały.
OPIEKA:
Kierownik obozu – Sabina Baczewska - 696 593 100
Wychowawcy:
Mariola Bunach – 881 300 922
Maciej Dunat
Wojciech Bąbka - 665 233 865
Grzegorz Blachura 787 663 464
Obóz jest zgłoszony zarówno w Ministerstwie Edukacji jak i Kuratorium B-B – jako letni wypoczynek.
Obóz został dofinansowany przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Renata Zuber 507 862 180