• psks_01.jpg
  • banner_04.jpg
  • psks_04.jpg
  • logo-fundacja-lotto-jpg.jpg
  • psks_05.jpg
  • psks_03.jpg
  • banner_03.jpg
  • aqualogo.jpg
  • psks_02.jpg
  • cwiczenia.jpg
  • banner_07.jpg
  • psks_06.jpg
  • banner_08.jpg
  • pilkarze.jpg

REGULAMIN TURNIEJU o Puchar Prowincjała

12 Maj 2012

 

1. Cały turniej rozpoczyna się o godz. 9:00 Mszą Świętą a potem od rozegrania eliminacji, aby z pośród zgłoszonych drużyn wyłonić 6 zespołów, które rozegrają mecze o Najwyższe trofea  czyli - finał.

2. Finał jak i pozostałe mecze zostaną rozegrane 12 Maja 2012r. w na boisku sportowym przy Parafii w Bielsku – Białej. Przebieg gry jest jednodniowy 6 najlepszych zespołów powalczy o mecze półfinałowe, mecz o III miejsce, finał.

3. Zaczynamy od pierwszego punktu programu – czyli poranna Eucharystia. Naszym celem jest nie tylko same mecze i zbieranie nagród. Chcemy tym turniejem również wpływać na formowanie młodego człowieka.

4.W czasie rozgrywek nie zapewniamy zawodnikom Wody!. Warto być z nami na tym turnieju! Będzie GRIL :)

5.W finałach bezpośrednio gra gospodarz Turnieju chociaż też bierze udział i gra  pozostałe Mecze:)

6.Zespół liczy maksymalnie 8 zawodników: na boisku 5 zawodników + bramkarz oraz 2 zawodników rezerwowych. Podajemy składy drużyn  do 30 Kwietnia.

7. Drużyna zgłaszająca chęć wzięcia udziału w całym turnieju proszona jest o uiszczenie opłaty turniejowej w wysokości 50zł. Opłatę prosimy wpłacić osobiście przy zapisie drużyny będącej na turnieju ale potwierdzić należy mailem. Jeśli danej opłaty drużyna nie dokona, nie może brać udziału w tych rozgrywkach, gdyż pamiętajmy, że organizacja tak ogromnego przedsięwzięcia jakim jest ten turniej wymaga pewnych finansowych nakładów. Zatem wczujmy się w sytuację i naprawdę szanujmy się wzajemnie.

8. Zawodnicy zgłoszonej drużyny nie muszą być ministrantami danej parafii ale jest zalecane aby była (liczymy na waszą uczciwość!!!), przedział wiekowy uczestników: od IV klasy Szkoły Podstawowej -Podstawówka ; od I do III klasy – Gimnazjum ; od III Gimnazjum wzwyż Technikum lub Liceum. Powyżej 20 Lat tzw. Dzika drużyna. Prosimy o uczciwość bo będziemy sprawdzać wasze dane (nie licząc Drużyny tzw Dzikiej). Drużyna Wystawiająca zespół z Gimnazjum może mieć w składzie  zawodników z podstawówki!Ale np. Gimnazjum NIE MOŻE MIEĆ zawodnika z  Liceum lub Technikum :)

9. Każdy zawodnik w czasie meczu musi mieć przy sobie ważną legitymację szkolną, bądź jakikolwiek dokument, na podstawie którego jesteśmy wstanie stwierdzić tożsamość danej osoby. Jeśli zawodnik nie ma ważnej legitymacji nie może brać udziału we wszystkich meczach finałowych. Chyba, że ktoś w trakcie trwania finałów zdąży dowieźć zawodnikowi legitymacje, wówczas w następnych już meczach po okazaniu legitymacji organizatorom, może wystąpić.Jeżeli drużyna nie pojawi się na Eucharystii rozpoczynającej całe zawody – niema możliwości wzięcia udziału w finałach. Jest to decyzja bezwzględna!!!

Prosimy nie tłumaczyć się tym, że ksiądz ma ranną Mszę i nie dacie rady jechać. Jeśli się okazuje, że ksiądz opiekun nie jest wstanie być ze swoją drużyną na turnieju, prosimy o pomoc wówczas opiekuna świeckiego, który jest osobą pełnoletnią. Prosimy, aby drużyny nie były pozostawiane bez opiekuna. Jeżeli wiek zawodnika podany w karcie jest niezgodny z danymi zawartymi w legitymacji, drużyna otrzymuje dyskwalifikację w tym turnieju.

10. Prosimy drużyny aby posiadały Taki sam Kolor Minimum Koszulek piłkarskich. Drużyny przesyłając kartę zgłoszeniową e-mailem (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) dobrze by było, gdyby podały kolor strojów.

11. Czas trwania wszystkich Meczów 2x10 min a w czasie finałów: 2 x 15 min. + 3 minutowa przerwa.

12. Buty korki gumowe, plastik a nie metal.

13. Gramy piłką gospodarza Turnieju..

14. Bramkarz może ręką chwytać piłkę tylko w polu bramkowym. Nie może złapać piłki podanej nogą przez zawodnika swojej drużyny.

15. Pole bramkowe stanowią Linie.

16. Rzut od bramki można wykonywać nogą bądź ręką,.

17. Piłka z rzutu od bramki może przekroczyć bezpośrednio linię środkową.

18. Gra bez „spalonego”.

19. Zmiany następują hokejowo. Podczas zmiany zawodnik może wejść na boisko dopiero wtedy, kiedy jego partner z zespołu opuści plac gry.

20. Podczas wykonywania stałych fragmentów gry, zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 4 metrów od piłki.

21. Rzut karny wykonuje się z linii przeznaczonej do tego stałego fragmentu gry.
W wypadku nie trafienia niemożna czynić tzw. „dobitki”.

22. Gra się z  autami. Wznowienie gry następuje poprzez wyrzut ręką..

23. Jeśli jest nie prawidłowy wyrzut wznawia grę drużyna przeciwna rzutem pośrednim.

24. Nie wolno czynić wślizgów. Każdy wślizg to żółta kartka i rzut wolny bezpośredni. Dopuszczalny jest jedynie wślizg w celu przejęcia piłki nie dopuszczając tym samym opuszczenia placu gry, ale pod warunkiem, że niema przy tym zagrożenia dla przeciwnika. Czyli, że niema w pobliżu zawodnika przeciwnej drużyny.

25. Za każde przekleństwo zawodnik schodzi z POLA GRY na 2 min  ponieważ ten turniej ma na celu wychowanie i wyeliminowanie chamstwa i agresji boiskowej. Za przekleństwo – gdyby było nader „chamskim zachowaniem” zawodnik przez Sędziów, może być nawet dyskwalifikowanym.

26. Za otrzymanie kary czerwonej kartki zawodnik pauzuje w jednym kolejnym meczu.

27. Regulamin przewiduje, że najmniej na boisku mogłoby występować w drużynie
3 zawodników, gdyby było mniej (np. kartki wyeliminowały zawodników z dalszej gry), sędzia mecz przerywa i kończy się on takim wynikiem jaki był w danym momencie.

28. Za wygrany mecz drużyna otrzymuje 3 punkty, remis 1, porażka 0 punktów.

29. W przypadku zadecydowania o kolejności zespołów decyduje bezpośredni wynik meczu. Jeśli był remis miedzy zainteresowanymi drużynami liczymy różnicę bramek, jeśli i tu jest identyczny wynik, wówczas decyduje o kolejności większa ilość bramek zdobytych.

30. W fazie półfinał, mecz o III miejsce, finał – w razie remisu w momencie zakończenia meczu przewiduje się 2 x 5 minuty dogrywki, a jeśli ona nie przyniesie rozwiązania, będzie konkurs rzutów karnych: każdy zespół strzela 4 karne; a następnie gdyby zaszła taka potrzeba to kolejno po jednym rzucie karnym.

31. Każdy protokół po skończonym meczu musi zostać podpisany przez: Protokolantkę, Sędziego i kapitanów obu zespołów. To kapitan ma obowiązek podejść do Protokolantki, aby protokół podpisać. Brak jakiegokolwiek podpisu, czyni protokół nieważnym, a zespoły zainteresowane otrzymują 0 punktów za ten mecz.

32. Pamiętajmy o grze w duchu Fair Play.

33. Pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN i gry piłki halowej.

 

 

MKS - Bobola

ORGANIZATOR

Wspierają nas